Sambata de la ora 18, 80 REMEMBER la RRM Student FM

Va invit la o calatorie in timp, mai precis in deceniul 8 al secolului trecut. De ce anii 80? Pentru ca putinor decenii din istoria recenta a Omenirii le-a fost dat sa fie atat de pline. Muzica exceptionala, descoperiri miraculoase, cuceriri ale tehnicii si asa mai departe. Toate intamplarile anilor 80 ce au marcat intr-un fel sau altul istoria lumii vor fi aduse in discutie in aceasta emisiune, editie de editie, numai pe 103 cu 4 FM. Si evident, pe blog!

vineri, 29 mai 2009

Cum au devenit Mall-urile interesante ...

Nu stiu cati dintre voi isi amintesc de Horia Brenciu, nu ala din telenovela protevista ci acela care, dupa Ro-bingo, ne trezea, matinal da’ cu chef de viata, dimineata de dimineata dintr-un studio de televiziune improvizat intr-unul din mall-urile de fitze din Romania. Ideea nu era rea dar, lucrurile pareau sa scape lejer de sub control cand invitatii, atunci cand erau cantareti sau trupe, ieseau pe culoarele mall-ului si cantau celor veniti special acolo sa-i auda. Insa, pentru ca nu noi am inventat apa calda, sapunul sau modul in care se face show, mi-a fost dat sa aflu, si uite ca acum va spun si voua, ca ideea a aparut, de fapt in 1987 tocmai in indepartata dar atat de spectaculoasa America. Si nu a aparut pentru ca dadea bine ci dintr-o necesitate: Promovarea unui album adresat tinerilor intre 12 si 15 ani. Stiu ca pentru tanara generatie ceea ce urmeaza sa spun suna ciudat dar atunci, in 1987, cu peste 20 ani in urma, tinerii de pana in 15 ani nu bateau cluburile toata noaptea asa ca … producatorii albumului semnat Tiffany s-au confruntat cu o mare problema: aveau un album, dar nu stiau cum sa-l promoveze. Si atunci, a venit ideea disperata. Ca Tiffany, ea insasi in varsta de 15 ani, sa-si petreaca vacanta de vara cantand prin mall-urile din intreaga tara, doar doar, compania producatoare va recupera ceva din investitie. Sincer, nimeni nu se mai gandea la profit. Asa a inceput “The Beautiful You: Celebrating the Good Life Shopping Mall Tour ’87”. Cum a mers treaba? Senzational! In urma promovarii, Tiffany a primit un cvadruplu disc de platina pentru albumul ei. Si uite asa s-a mai implinit inca o data visul american, ala de zice ca daca tu crezi, sky is the limit! Asta a fost insa numai inceputul. Pentru ca, de pe urma acestei intamplari au beneficiat, de-a lungul timpului Britney Spears sau Avril Lavigne, cele care au inceput avand ca public-tinta tot adolescentii. Si mai mult decat atat, nu mica le-a fost mirarea producatorilor de muzica americani sa constate ce putere financiara zace in buzunarele tinerilor care viziteaza zi de zi mall-urile.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu